Majalah Bulanan

Tuesday, April 5, 2011

Rase macam tak percaya jer mama beli majalah Pa& Ma / Mami & baby. Dulu nak pandang majalah nie pun tak pernah. Nak jeling pun tidak kat majalah nie. Sejak2 jadi mama nie, terpanggil lak untuk beli majalah nie hehe..Mungkin dah sampai seru kot nak beli majalah yang berbentuk keibu bapaan nie..sungguh tak percaya..

Dulu majalah yang paling mama suka beli Majalah Rapi, dara..Ikut peredaran masa kot..Mase bujang nak kurus sgt beli majalah Rapi. Mase nak kawin pulak, banyak rujuk majalah Pengantin. Bile dah kawin, beli lah majalah Wanita…Nah, skang dah nak ade baby, kenalah beli majalah Pa&Ma, Mami baby..kuikuikui..

Apepun parents out there kena dapatkan Pa&Ma / Mami & baby. Senang nk bt rujukan & dpt info2 yang baik.



0 comments: